Doktori Iroda

Doktori és Tudományszervezési Iroda

Doktori és Tudományszervezési Iroda

A Doktori és Tudományszervezési Iroda ügyfélfogadási rendje

Hétfő, szerda

9:00-12:00

13:00-16:00

Péntek 9:00-12:00

A Doktori és Tudományszervezési Iroda munkatársai ügyfélfogadási időben személyesen, telefonon, elektronikus levélben, vagy online (MS Teams alkalmazásban lebonyolított) ügyfélfogadás keretében elérhetőek.

Az online ügyfélfogadásra a KRONOSZ időpontfoglaló rendszerben lehet időpontot foglalni. 

Irodavezető

Dr. Stipich Béla
E-mail: stipich.bela@btk.elte.hu
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 120.
Tel: (36) 1 485 5200 / 5176
 

  • Külföldön szerzett tudományos fokozatok honosítási eljárásával kapcsolatos ügyintézés
  • Kapcsolattartás a doktori iskolákkal és programokkal
  • Hallgatói és oktatói ügyfélforgalom
  • Tudományos Bizottság és Kiadvány- és Könyvtárügyi Bizottság titkári feladatainak ellátása
  • A Bölcsészettudományi Doktori Tanács (BDT) titkári feladatainak ellátása
    • előterjesztések fogadása
    • döntéselőkészítés
    • dokumentáció, határozatok elkészítése és rögzítése a Neptun rendszerben
  • Co-tutelle szerződések előkészítése
  • A doktori képzéssel és eljárással kapcsolatos igazolások kiadása
  • A doktori adatbázissal kapcsolatos adminisztratív feladatok
  • A doktori iskolák akkreditációs eljárásával kapcsolatos koordinációs feladatok

Doktori és Tudományszervezési Iroda munkatársai

Lukács Alena
tanulmányi referens
E-mail: lukacs.alena@btk.elte.hu
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 117.
Tel.: (36) 1 485 5200 / 5183

  •  
  • A doktori képzés I-IV. évfolyamának tanulmányi nyilvántartása:
    • beiratkozás
    • bejelentkezés/regisztráció, tárgyfelvétel, tárgyleadás
    • kreditátviteli, halasztási és egyéb kérvények gyűjtése, kérvénykezelés
    • tanulmányokkal kapcsolatos igazolások kiadása
    • abszolutórium ellenőrzés és kiállítás,
    • hallgatói jogviszony megszűnése / megszüntetése
  • Átjelentkezés (más doktori iskolából / más felsőoktatási intézmény doktori képzéséről)
  • Tantervi, tanrendi és kreditügyek intézése.

 

Fürtön Kinga
nemzetközi tudományszervezési referens
E-mail: furton.kinga@btk.elte.hu
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 117.
Tel.: (36) 1 485 5200 / 5317

A Bölcsészettudományi Kar idegen nyelvű doktori képzéseivel, illetve nemzetközi doktorandusz hallgatóival kapcsolatosan:

  • tájékoztatás és kommunikációs tevékenység a Kar idegen nyelvű doktori képzéseiről, különös tekintettel a Stipendium Hungaricum programcsomag (SH, DPF, Student at Risk stb.) részét képező képzéseiről
  • közreműködés a felvételi eljárásban
  • közreműködés a nemzetközi doktorandusz hallgatók magyarországi hivatalos ügyeinek, illetve kari tanulmányi ügyeinek intézésében 
  • folyamatos kapcsolattartás a nemzetközi doktorandusz hallgatókkal és oktatóikkal / témavezetőikkel, jelenlét ellenőrzése, nyilvántartási feladatok ellátása, kérvénykezelés
  • közösségi és közösségépítő rendezvények szervezése és lebonyolítása, képzési és kutatástámogatási tanácsadás
  • doktoranduszok (ki- és bejövő) mobilitási pályázataival kapcsolatos ügyintézés (beleértve a vendéghallgatókat és részképzéseseket is)
  • közreműködés nemzetközi képzési és tudományos kapcsolatok kialakításában, a Kar nemzetközi tudománykommunikációs tevékenységében

 


Izsákné Formanek Zsuzsanna
tudományszervezési referens
E-mail: formanek.zsuzsanna@btk.elte.hu
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 121.
Tel.: (36) 1 485 5200 / 5176

A PhD-hallgatók és doktorjelöltek pénzügyeinek kezelése:

  • kiírás elkészítése (befizetési kötelezettség)
  • befizetések folyamatos ellenőrzése
  • késedelmi díjak kiírása és térítésnek ellenőrzése
  • költségtérítés csökkentésére vonatkozó kérelmek kezelése

A megbízási szerződések elkészítése és teljes körű ügyintézése:

  • a doktori fokozatszerzési eljárás és habilitációs eljárásokon résztvevő külső opponensek és tagok részére szerződések és mellékleteinek, illetve a tájékoztatónak előkészítése és kiküldése.
  •  aláírt és kitöltött szerződések fogadása, adminisztrálása és továbbküldése a Gazdasági Hivatal részére.

Horváth Zsolt
szervezetfejlesztési menedzser, doktori iskolai titkár
E-mail: horvath.zsolt@btk.elte.hu
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 116.
Tel.: (36) 1 4855200/5455

A Történelemtudományi és Irodalomtudományi Doktori Iskola titkára:

  • kapcsolattartás a doktori iskola vezetője, a doktori programok vezetője, témavezetők, oktatók, hallgatók között
  • adat- és információszolgáltatási feladatok koordinálása és elvégzése
  • doktori iskola iratanyagának nyilvántartása
  • doktori iskolai tanácsok előkészítése és dokumentálása, döntések végrehajtása
  • közreműködés a felvételi eljárásban
  • doktori iskola kurzuskínálatának összegyűjtése és meghirdetése, érdemjegyek rögzítése, vizsgahirdetés a NEPTUN rendszerben
  • doktorandusz hallgatók tanulmányi előmenetelének figyelemmel kísérése, nyilvántartása
  • doktori programok képzési tervének (tanegységlisták, tantárgyleírások, stb.) kezelése, naprakészen tartása
  • doktori szigorlati, védési és komplex vizsga bizottságokra érkező javaslatok ellenőrzése és előterjesztése, bizottságok nyilvántartása
  • közreműködés a doktori szigorlatok, védések és komplex vizsgák megszervezésében és lebonyolításában
  • doktori iskola honlapjának gondozása
  • doktori iskola adatainak gondozása az Országos Doktori Tanács adatbázisában
  • közreműködés a doktori iskola rendezvényeinek szervezésében és lebonyolításában

Szervezetfejlesztési menedzseri feladatok:

  • a Kar infrastrukturális és szervezeti fejlesztéseinek támogatása
  • a Kar hallgatóinak és oktatóinak innovációs tevékenységének támogatása
  • a Kar külsős szervezeti és vállalati kapcsolatainak kezelése
  • a Tehetséggondozási Bizottság titkári feladatainak ellátása

Marlyin Mónika
doktori iskolai titkár
E-mail: marlyin.monika@btk.elte.hu
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 116.
Tel: (36) 1 4855200/5457

A Filozófiatudományi és Nyelvtudományi Doktori Iskola titkára:

  • kapcsolattartás a doktori iskola vezetője, a doktori programok vezetője, témavezetők, oktatók, hallgatók között
  • adat- és információszolgáltatási feladatok koordinálása és elvégzése
  • doktori iskola iratanyagának nyilvántartása
  • doktori iskolai tanácsok előkészítése és dokumentálása, döntések végrehajtása
  • közreműködés a felvételi eljárásban
  • doktori iskola kurzuskínálatának összegyűjtése és meghirdetése, érdemjegyek rögzítése, vizsgahirdetés a NEPTUN rendszerben
  • doktorandusz hallgatók tanulmányi előmenetelének figyelemmel kísérése, nyilvántartása
  • doktori programok képzési tervének (tanegységlisták, tantárgyleírások, stb.) kezelése, naprakészen tartása
  • doktori szigorlati, védési és komplex vizsga bizottságokra érkező javaslatok ellenőrzése és előterjesztése, bizottságok nyilvántartása
  • közreműködés a doktori szigorlatok, védések és komplex vizsgák megszervezésében és lebonyolításában
  • doktori iskola honlapjának gondozása
  • doktori iskola adatainak gondozása az Országos Doktori Tanács adatbázisában
  • közreműködés a doktori iskola rendezvényeinek szervezésében és lebonyolításában

Pócsföldiné Várkonyi Alma
tudományszervezési referens
E-mail: varkonyi.alma@btk.elte.hu 
Cím: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 115.
Telefon: (36) 1 485 5200/5068

A Nyelvtudományi, Történelemtudományi, Filozófiatudományi, és az Irodalomtudományi Doktori Iskola keretében zajló doktori eljárások védési szakaszának intézése:

  • általános felvilágosítás,
  • DOI azonosítók kiadása, EDIT rendszerrel kapcsolatos feladatok
  • disszertációk átvétele,
  • disszertációk továbbítása a bírálók és a védési bizottság tagjaihoz,
  • az opponensi vélemények regisztrálása és eljuttatása a jelöltekhez,
  • jelöltek válaszainak érkeztetése
  • közreműködés a doktori védések szervezésében

 

Vörös Péter

tudományszervezési referens
E-mail: voros.peter@btk.elte.hu
Szoba: 1088 Budapest, Múzeum krt. 4/A I. em. 114.

Tel.: (36) 1 485 5200 / 5718

  • A habilitációs eljárás teljes körű kari adminisztrációja és szervezése
  • Kari Habilitációs Bizottság titkári feladatainak ellátása

Doktori eljáráshoz kapcsolódó feladatok magyar és külföldi állampolgárok esetében:

  • általános tájékoztatás, jelentkezési anyagok átvétele és formai és szakmai ellenőrzése,
  • doktorjelölti felületek létrehozása és kezelése a Neptun-ban,
  • szigorlati és komplex vizsga időpontok regisztrálása és nyilvántartása,
  • szigorlati és komplex vizsga jegyzőkönyvek elkészítése és eljuttatása a szigorlatoztató / komplex vizsga bizottság elnökének, eredmények rögzítése a Neptun-ban.
  • tanszéki (PhD) nyelvvizsgákkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása.
  • a doktori védések kari honlapon történő feltüntetése, tézisek és disszertációk feltöltése az adatbázisba
  • doktori szigorlati, védési és komplex vizsga bizottságokra érkező javaslatok ellenőrzése és előterjesztése, bizottságok nyilvántartása
  • közreműködés a doktori szigorlatok, védések és komplex vizsgák megszervezésében és lebonyolításában